vrijdag 31 mei 2013

Review: Eyes lips face kwasten

Laatst heb ik een bestelling gedaan bij eyes lips face, beter gezegd als elf. Ik heb hier onder andere wat makeupkwasten besteld, omdat ik deze nodig had en voor €1,- per stuk kon ik het natuurlijk niet laten om deze niet gewoon mee te bestellen. Ik heb vier kwasten besteld, een oogschaduwkwastje, een blendingkwastje, een kwastje voor je arcadeboog en een blushkwast. In totaal was ik hiervoor €4- kwijt, wat ik echt geen geld vind voor deze bestelling. Benieuwd naar wat ik er van vind?


Dit zijn de kwasten die ik heb besteld, van links naar rechts: Blushkwast, oogschaduwkwastje, blendingkwastje en het kwastje voor de arcadeboog. Ik vind het mooi dat de 'handvaatjes' wit zijn, maar ik vind wel dat je erg goed ziet dat de kwasten goedkoop zijn, zo zien ze er ook uit.


De blushkwast, zoals je ziet heb je wel wat uitstekende haartjes die niet de goede kant op wijzen, dit is op zich geen probleem voor een blushkwast vind ik omdat je toch niet echt een rechte lijn op je wang wil zetten. De kwast verliest totaal geen haren, wat ik echt een pluspunt vind, zeker voor een kwast van €1,- ! Verder is het formaat van de kwast perfect voor mijn wangen, maar dat is denk ik bij iedere persoon anders. 

Ik heb ook mijn bronzer met deze kwast aangebracht, dat zou namelijk ook moeten kunnen, en dat ging prima. Een twee-in-een kwast dus! 


Het oogschaduwkwastje, ik vind hem op zich wel fijn, maar het is erg vervelend dat hij erg veel oogschaduw los laat terwijl je nog niet op je ooglid bent aanbeland. Zo zit, na het aanbrengen van oogschaduw met dit kwastje, mijn hele wang onder de oogschaduw, terwijl mijn ooglid nog amper bedekt is, beetje jammer! Verder brengt hij de oogschaduw wel mooi egaal aan. 

Zoals je kunt zien heeft ook deze kwats een aantal uitstekende haartjes aan de bovenkant, dit vind ik bij deze kwast niet zo fijn, omdat je hierdoor soms rare strepen krijgt. Minpuntje dus.


De blendingkwast vind ik wel erg fijn. Hij doet goed waar hij voor bedoeld is, maar is stiekem ook erg fijn om mee te werken in de arcadeboog. Het is een super zacht borsteltje en hij verliest totaal geen haren. Én hij heeft geen uitstekende haren, een stuk beter dan de andere twee kwasten dus!


Als laatste de kwast voor in de arcadeboog, ik vind deze kwast op zich wel fijn, maar hij is wel redelijk hard. Ik snap dat dit moet om een mooie rechte lijn te kunnen zetten, maar het werkt niet zo fijn omdat hij redelijk hard prikt. 


Het resultaat met het oogschaduwkwastje


Het resultaat met het kwastje voor in de arcadeboog

Kortom: ik ben best tevreden met deze kwasten van elf, zeker voor die prijs. De prijs-kwaliteit verhouding is perfect en mocht je wat op eyes lips face gaan bestellen, zou ik deze kwasten zeker ook even meepakken!

Heb jij ervaring met kwasten van elf?

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook wat kwasten van ze en op zich zijn ze prima. De kwaliteit wisselt wel een beetje per kwast, zo heb ik er een paar die totaal geen haren verliezen, maar ook die ze bij bosjes loslaten.. Maar voor een euro heb ik niks te klagen nee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb precies het zelfde, maar voor die prijs is er inderdaad weinig recht op klagen X

      Verwijderen