zondag 17 februari 2013

Drop your blog #1

Woeehoee, mijn eerste drop je blog :) Ik vind het heerlijk om 's avonds (of stiekem de hele dag door) op bloglovin rond te kijken en de leukste blogs te lezen. En aangezien het onmogelijk is om alle leuke blogs zelf te ontdekken wil ik jullie vragen om je eigen, maar ook je favoriete andere blogs als reactie onder dit blog bericht te plaatsen. 


Natuurlijk is dit niet alleen leuk voor mij, maar ook jullie eigen blog zal hierdoor vaker worden bekeken!

Ps. Plaats niet alleen je internetadres maar ook waar je blog over gaat, zodat iedereen meteen kan zien of jou blog wel of niet in het interessegebied valt! :)

Alvast super bedankt en bedankt voor het lezen!

xoxo


7 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb jij! Keep up the good work. Mijn blog gaat over mijn dagelijks leven en de dingen die mij bezighouden. Dit zijn vooral Beauty, BodieBoost en mijn studie!
    http://mickmakmoes.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn blog gaat over voornamelijk over fashion en lifestyle! Maar hier en daar post ik ook dingen over nailart en inspiratie of persoonlijke dingen!
    Mijn blog: www.fashionskillsforyou.blogspot.nl/
    Liefs, Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hele leuke blog! Ik zal hem zeker nog vaker bekijken! :)

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je zo'n artikel op je site hebt!
    Mijn blog deel ik met mijn 2 vriendinnen Feride en Merel, en gaat over beauty fashion en lifestyle. We zijn nog niet erg lang bezig maar we hebben er al veel plezier in!! We mogen binnenkort zelfs naar een modeshow en de webshoptillyoudrop-beurs komen, leuk he? Neem je een kijkje? xbeautynation.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inspired-beautyland.blogspot.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen