maandag 11 februari 2013

Review: essence i love stage eyeshadow base

Ten eerste: i'm sorry dat de oogschaduwbasis zo geel lijkt bij de tweede foto, ik heb geen idee hoe dit komt maar je moet de kleur dus zien zoals hij is op de eerste foto!

Om heel eerlijk te zijn ben ik nooit zo van de oogschaduw. Het maakt mijn gezicht vaak meteen te opgemaakt waardoor ik er meestal uitzie als een barbiepop (schaam schaam). Toch heb ik laatst het nude pallete van catrice gekocht en hiervoor had ik ook een oogschaduwbasis nodig. Ik heb al enorm veel goede verhalen gehoord over de i love stage eyeshadow base van essence dus de keuze was snel gemaakt.


Ook ik ben, zoals vele anderen, enorm tevreden over deze oogschaduwbasis. Hij brengt fijn aan, heeft een goede kleur waardoor je hem ook vrijwel niet ziet zitten op het ooglid. Daarnaast trekt hij snel in de huid waardoor de oogschaduw al gauw kan worden aangebracht. Ook doet hij zijn werk prima, er is duidelijk een groot verschil zichtbaar wanneer deze oogschaduwbasis wel of niet van te voren is opgebracht. Met deze oogschaduwbasis blijft mijn oogschaduw een stuk langer zitten dan zonder deze oogschaduwbasis.


Ook de verpakking vind ik erg leuk. Ik vind de manier waarop de i love stage collectie is aangegeven ook erg leuk met dat hartje. Dat maakt het echt een moderne verpakking omdat je dit wel vaker tegen komt. Het kwastje vind ik ook erg fijn. Je kan er voor kiezen om de oogschaduwbasis eerst op je vinger aan te brengen en hem vervolgens op je ooglid uit te smeren, maar je kunt er ook voor kiezen om de oogschaduwbasis meteen vanuit het kwastje op je ooglid aan te brengen en vervolgens met je vingers uit te smeren. Zelf kies ik voor het laatste omdat je er dan zeker van kan zijn dat je je gehele ooglid bedekt met oogschaduwbasis. 


Kortom: ik raad iedereen deze oogschaduwbasis natuurlijk aan, ik ben er enorm tevreden over!
Hebben jullie ook ervaring met deze i love stage oogschaduwbasis van essence? Ik hoor jullie reacties graag in de comments! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten