woensdag 13 februari 2013

Review: Nailpolish catrice

Hee hallo! Vandaag staat er weer een review op het programma. Ik heb over de nagellak van Catrice veel goede verhalen gelezen en gehoord en ik ben dan te benieuwd om het niet zelf uit te proberen. Dus ik heb een nagellakje van catrice gekocht en ook ik ben ze maar eens gaan testen. Het gaat hier om de kleur 890 How I matt your mother van Catrice. Bovenop de dop staat nog dat de nagellak een brushed metal effect geeft.



Ik ben zelf super enthousiast over de kleur. Ik houd wel van een donkere nagellak in de winter, als het koud is en je kleding vaak ook al donker is. De kleur is donker paars en op je nagels lijkt hij op het eerste gezicht bijna zwart te zijn terwijl je, als je beter kijkt, wel duidelijk ziet dat hij paars van kleur is.





Persoonlijk draag ik altijd een topcoat over mijn nagellak, maar bij deze nagellak is dat niet helemaal nodig. Door de topcoat gaat de nagellak erg glimmen, terwijl deze nagellak juist een metal effect in zich heeft wat ook erg mooi is wanneer het mat is.





Ik vind de nagellak erg fijn aanbrengen, doordat het kwastje redelijk dik is heb je hem binnen 2 à 3 keer swatchen op je nagel zitten. Hierdoor voorkomt deze nagellak ook dat je strepen op je nagels zichtbaar worden.


Kortom: ik ben erg tevreden over de nagellak van catrice. Ik denk dat ik zeker nog een aantal andere kleuren ga aanschaffen en hier een collective blogbericht over zal maken, zodat jullie ook kunnen zien hoe deze verschillende kleuren eruit zien. Hou mijn blog dus in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten