dinsdag 19 februari 2013

Social media

Twitter, facebook, hyves, tumblr, instagram whatever.. er zijn tegenwoordig zó veel verschillende sociale media! Zou het niet veel handiger zijn om alles te combineren? Lijkt mij in ieder geval een stuk makkelijker! Of hebben jullie nooit 't probleem dat je even iemand een bericht moet sturen, maar je er achter komt dat je diegene weer precies op twitter hebt terwijl je net op facebook bezig bent? Ik word er in ieder geval knettergek van soms.

Gisteren, ik heb zó veel te doen voor school, maar elke keer als ik op mijn telefoon kijk, zie ik weer een of ander bericht. Is het niet twitter, dan is het facebook. Is het niet facebook dan is wel een mail. Is het niet een mail dan is het whatsapp. Om me echt te concentreren moet ik soms mijn telefoon gewoon even weggooien en mijn laptop van mijn kamer afhalen, dat is toch eigenlijk te gek voor woorden?

Of dat je iemand graag even wilt toevoegen als vriend. Maar waarop dan? De ene heeft facebook, de ander twitter, terwijl een ander weer alleen maar instagram heeft, wat jij dan weer net niet hebt. Hoe ingewikkeld is dit? En het wordt alleen maar ingewikkelder! Elke keer komen er weer nieuwe soorten social media bij, je hebt er onderhand een dagtaak aan om alles bij te houden!

Om nog maar niet te spreken van de mate waarop er onderhand wordt geroddeld door middel van social media.. gênante foto's van carnaval, feestjes of andere momenten waarop je net iéts teveel alcohol op hebt kunnen zo door wie dan ook worden geplaatst en doorgestuurd naar god weet wie. Dan schaam je je toch dood?!?

En dan zijn er natuurlijk ook nog altijd mensen die ook nog besluiten om een blog te gaan schrijven, waarop ze elke dag een artikel willen plaatsen. Zeg maar dag tegen de paar minuten tijd die je nog had en hallo tegen het schrijven van je blog. Maar ik doe het met veel plezier hoor schatten!

we love social media!

Wat vinden jullie van social media? Loopt het niet een béétje uit de hand?

Ik hoor jullie mening graag, in ieder geval bedankt voor het lezen!

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten