zondag 24 maart 2013

Personal: bloggerdip?

Help meeeee. Dit is echt huilen maar ik ben voor de miljoenste keer ziek. En ik heb ook nog eens en huge bloggerdip. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet vertellen aan jullie. En ik wil jullie ook niet belagen met reviews van producten die al eeuwen in de schappen liggen, want die hebben jullie denk ik ondertussen al lang in huis, of al honderd reviews over gelezen. Dus dat vinden jullie, denk ik, niet zo leuk.



Nou keek ik net weer op mijn blog, en zag ik dat ik toch 2 nieuwe bloglovin' followers heb, ja ja, jullie denken misschien. O my god, wat zijn 2(!) nieuwe followers? Maar ik ben daar wel heel blij mee. lekker puh. maar dat vind ik dan toch weer knap, ik plaats 2 (!) dagen geen artikel en ik krijg followers, ik plaats elke dag een artikel en ik krijg ze niet. weirdd.

Maargoed, vandaag dus een zwetsverhaal voor jullie, zoals jullie denk ik al wel door hadden/hebben. Ik ga nu maar even op onderzoek uit om wat inspiratie op te doen voor artikelen. Mochten jullie het interessant vinden, ik kán nog een artikel schrijven over een catrice mono oogschaduw, blush of een essence consealer, maar ik heb geen idee of jullie hierin geïnteresseerd zijn, zo ja, laat het dan even weten in de comments. :)

Vanaf morgen zullen jullie, hoop ik, waarschijnlijk, denk ik, wel weer iedere dag een artikel kunnen vinden op mijn blog. i'm sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid.

Bedankt voor het lezen

xoxo

ps. vergeet me vooral niet te volgen op bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten