donderdag 7 maart 2013

Spring is comming!

Wieehoee, spring maar een gat in de lucht want de lente komt er ein-de-lijk weer aan. Ik heb het zó gehad met de kou. En als ik dan in de etalages kijk en al die prachtige lente kleurtjes weer voorbij zie komen kan ik al helemaal niet meer wachten. En gelukkig, over 2 en een halve week is het zo ver. 21 maart: de lente begint. Mijn geduld is in ieder geval op. Maar oke, om even in de stemming te komen alvast een beetje de lente in huis brengen op Beautyblog. Benieuwd? Lees dan snel verder!










Eindelijk weer kleur in de bomen. Die kale takken ben ik helemaal beu. Laat die prachtige bladeren maar weer komen. En vooral die roze, wauw! Daar ben ik echt helemaal verliefd op. Oke, best erg, ik hou gewoon uberhaupt heel erg van roze.. het maakt me verder niet heel veel uit wat het is eigenlijk ..

En het belangrijkste: kleur in mijn kledingkast! Prachtig! En ik heb vorige week een hempje gekocht waar ik echt zó verliefd op ben en ik wil hem zó graag aan. Maar hij is best fel mint groen en tja .. dat wil ik wel pas aan in de lente. dus. SCHIET OP! 

Als je naar dit soort afbeeldingen kijkt krijg je toch meteen de lente weer in je bol? Heerlijk! Ik kan niet wachten tot het moment dat de zon weer doorbreekt! 

Zijn jullie het met mij eens, of willen jullie nog even op de noordpool blijven leven? 

Bedankt voor het lezen!

xoxo



1 opmerking: