maandag 29 april 2013

Review: catrice BB cream

Mijn oude BB cream (van Maybelline) was op, dus ik moest een nieuwe BB cream zien te krijgen. Ik besloot om een keer voor een goedkopere opvolger te gaan. Toen ik goed had rondgekeken in de schappen viel mijn ook op de BB cream van catrice. Hij zag er erg chic uit en dan trekt een product vaak al gauw mijn aandacht. Natuurlijk heb ik deze BB cream meteen even voor jullie getest. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!




Dit is hem dan, de BB cream van catrice, wanneer ik hem uit het doosje had gehaald. Ik vind hem er werkelijk erg mooi uitzien, de letters zijn zilver en spiegelend, dit geeft een chic effect, maar dit effect maakt het er niet makkelijker op om er een goede foto van te maken, vandaar dat de letters niet zo goed leesbaar zijn. Sorry.


De ingrediëntenlijst voor degene die daar in geïnteresseerd zijn. Zelf kijk ik altijd wel even vlug naar de lijst voordat ik een product koop, maar of ik er echt altijd rekening mee houd met wat er in een product zit? Nee dat niet echt.


De tube heeft een hygiënisch uiteinde, wat erg fijn werkt. Hierdoor krijg je telkens slechts kleine hoeveelheden BB cream op je hand (of waar je het ook op doet), dit werkt erg fijn en zo verspil je ook geen BB cream. 


Dit is de kleur van de BB cream, ik heb de kleur 010 light beige. Voor de lichtste huid. Dit is ook meteen de lichtste kleur die er te vinden is van catrice, en ik vind hem persoonlijk niet héél licht. Voor mijn huid is hij prima, maar als je nog een lichtere huid hebt dan mij is deze BB cream denk ik niet heel geschikt. 

De BB cream brengt niet erg makkelijk aan, wel met kwast of spons, al hoewel ik zelf geen fan ben van een spons, omdat deze veel BB cream/foundation absorbeert, maar met je vingers is hij erg slechts uit de wrijven. Maar zoals ik al eerder zij, met een kwast werkt bij mij het fijnst, en deze BB cream is daar uitermate voor geschikt. Persoonlijk heb ik genoeg aan het kleine druppeltje wat op de vorige foto zichtbaar is, om mijn hele gezicht te kunnen bedekken met BB cream. Top dus! Op deze manier gaat het product dus erg lang mee.

Wat vinden jullie van deze BB cream?

Bedankt voor het lezen!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten