zondag 14 april 2013

Review: Loreal Paris - topcoat

Laatst liep in in de kruidvat en kwam ik de nieuwe topcoat collectie van de kruidvat tegen. Ik stuitte meteen op de prachtige glitterige topcoats die er bij stonden en besloot om er twee mee te nemen. Ik nam de kleuren 910 - gold lurex en 912 - diamond lurex. Vandaag heb ik voor jullie de gold lurex getest op een zomerse kleur nagellak, namelijk de 06 - rose cupcake van bourjoux.

Nadat ik eerst één laagje van de roze kleur had aangebracht, besloot ik al gauw om de topcoat er na dat ene laagje op aan te brengen. En dit is het resultaat:




Ik vind deze topcoat enorm mooi, hij geeft een prachtige goude effect over deze roze nagellak. Dit effect heb ik gekregen door twee laagjes van de topcoat aan te brengen. 

Wat vinden jullie ervan? 

xoxo

1 opmerking: