zaterdag 1 juni 2013

Review: essence nailpolish

Vandaag weer een review voor jullie, dit keer over een nagellak. Ik ging naar de kruidvat op zoek naar 'lentelakjes'. Ik nam twee lakjes van essence mee terug, hiervan is de lak die ik vandaag ga reviewen er één. Benieuwd?


\

Dit is het kleurtje, het is nummer 104 - sweet as candy en ik vind het een erg mooi lichtroze kleurtje, wel ben ik bang voor de dekking omdat ik de substantie er erg waterig vind ik uitzien, en daarnaast is het een enorm lichte kleur. Maargoed, wie weet! 


Het kwastje zoals we van essence gewend zijn, niet te dik niet te dun. Erg prettig om mee te werken vind ik zelf!


Helaas, de dekking is een ramp! Ik had het al een beetje zien aankomen, maar had stiekem toch nog gehoopt dat dit lakje mijn verwachtingen zou gaan tegenspreken. Helaas, toch niet helemaal het geval. Op de foto draag ik namelijk al 4 (!!) laagjes en nog steeds kan ik de witte randjes van mijn nagels makkelijk zien.. Erg jammer.

Zoals je ziet brengt hij ook niet egaal aan en zie je overal op je nagels donkere en lichtere plekken, wat het nou ook niet echt een mooie uitstraling geeft. Van ver af is dit een prima lakje, als je echt dichterbij gaat kijken val ik door de mand ... 

Hebben jullie andere ervaringen met dit lakje van essence?

xoxo



9 opmerkingen:

  1. Jammer van de dekking! Het is namelijk wel een leuk kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de dekking niet super goed is. Het is wel een mooi kleurtje. Ik volg je nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dekking is inderdaad waardeloos, wat jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook gekocht 2 weken geleden, bij mij dekte helaas ook niet! Heel jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kleurtje is lief! Jammer dat de dekking echt niet goed is. Leuke blog heb je trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van de dekking want het is een lief kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb hem ook, dekking is inderdaad vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen