dinsdag 7 januari 2014

Favourite music #4

Ik vond het weer eens tijd worden voor een artikel over mijn favoriete muziek van dit moment. Mijn stijl is eigenlijk redelijk stabiel, ik val het meest voor liedjes uit bijvoorbeeld de top 40. Toch wissel ik ook heel erg af qua liedjes, wat ik de ene dag geweldig vind kan ik een dag later verschrikkelijk vinden.  De drie liedjes waarvan ik merk dat ik ze toch steeds weer opnieuw luister zal ik hieronder met jullie delen.


Avicii - Wake me up
Wat een top lied is dit toch. Hoewel ik de tekst niet heel speciaal vind, blijf ik toch enorm in dit lied hangen. Ik vind het niet alleen leuk om te luisteren, maar ik kan er ook zo heerlijk mee mee zingen, haha. Hoe verdrietig of blij ik ook ben, dit lied vind ik echt altijd leuk.


Mr. Probz - Waves
Dit vind ik echt een prachtig nummer. Ik merk dat ik dit lied vaak luister als ik moe ben, verdrietig ben of er eventjes helemaal doorheen zit, maar ik kan het ook wel luisteren als ik eigenlijk heel vrolijk ben. Ik vind de stem van Mr. Probz gewoon erg mooi en ik dit liedje al helemaal. Love it!


Jada & Marco borsato - samen voor altijd
Het luisteren van dit lied zegt eigenlijk al genoeg. De tekst is mooi, de mensen zijn leuk en ik vind het echt ontroerend dat Marco dit samen met zijn dochter Jada zingt. Dat John ze dan ook nog samen met zijn dochter begeleid op de piano maakt dit helemaal compleet.

Wat vind jij van deze nummers? En wat is jou favo nummer van dit moment?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten