woensdag 15 januari 2014

Review: Rituals Foaming shower gel sensation

Rituals is een winkelketen waar ik persoonlijk enorm van houdt. Niet alleen omdat het gewoon al zo heerlijk ruikt als je er binnenkomt (hoewel dit wel meespeelt), maar ook omdat de producten gewoon heerlijk zijn om te gebruiken. Vandaag ga ik een van Rituals behandelen, namelijk de foaming shower gel sensation. Benieuwd? Lees dan snel verder!


De fles van het  product ziet er toch al fantastisch uit? Alleen al door de kleur werd ik al het ware naar dit product getrokken op het moment dat ik de Rituals winkel binnenkwam. De fles is classy, maar toch speciaal. het is leuk dat de fles zo gedetailleerd is.



De foaming shower gel is in de variant 'Yogi Flow' - 'Indian Rose & Sweet Almond Oil'. 

Hoe vond ik de geur?
Om van de geur te kunnen genieten is het niet eens nodig om de dop van de fles af te halen, deze is zo sterk dat hij er gewoon doorheen dringt. Het is een redelijk zoete geur, maar ik vind hem persoonlijk niet te zoet. Op het moment dat ik dan toch maar de dop eraf had gehaald om hem te gebruiken, drong de geur pas echt tot me door. Heerlijk! 

Handig in gebruik?
Het volgende zullen jullie denk ik wel weten hoe deze Foaming Shower Gel moet worden gebruikt, maar voor degene die het niet weten zal ik het nogmaals uitleggen. Op het moment dat je de dop eraf haalt zie je een soort drukknop, door daar lichtjes(!) op te drukken zal een klein beetje van een gel-achtige substantie op je hand terecht komen. Persoonlijk wrijf ik vervolgens mijn handen op elkaar zodat er een schuim ontstaat, en vervolgens breng ik het aan op mijn gehele lichaam. Je kan natuurlijk ook de gel-achtige subsantie op je gehele lichaam aanbrengen, waardoor er automatisch ook schuim zal ontstaan. Ik vind het een enorm handig systeem en ook erg fijn in gebruik.

Werkt het?
Mijn huid wordt hier echt super lekker zacht van en gaat er ook nog eens heerlijk van ruiken! De zachtheid blijft redelijk lang aanhouden, zeker een paar uur. De geur gaat helaas alweer redelijk snel weg.

Conclusie
Al met al ben ik gewoon hartstikke tevreden over dit product, het ruikt lekker, ziet er mooi uit, is handig in gebruik en het heeft ook nog eens de gewenste effecten. Ik raad dit product dan ook aan iedereen aan. Het product is voor €8,- te koop bij de Rituals winkels of op de site van Rituals (klik hier). 

Hebben jullie ervaring met dit product? Wat vinden jullie?

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten