zondag 26 januari 2014

Tassen van Marington (+kortingscode!)

Marington is een webshop met zowel woon- als modeaccessoires. Bij de woonaccessoires kun je denken aan dekbedovertrekken, muurstickers of verlichting en bij de modeaccessoires kun je denken aan sjaals, sieraden en tassen. Dit artikel gaat over de laatste categorie, namelijk de tassen.
Ik heb de webshop zelf eens goed doorgespit en de (naar mijn mening) leukste tassen voor jullie op een rijtje gezet. Benieuwd? Kijk snel verder!



Deze tas vind ik zelf ontzettend gaaf. Hij is stijlvol en chic, maar toch niet tè. Ik vind de taupe kleur ook prachtig en de
gouden details maken het helemaal af. 

Deze tas is in de webshop te koop voor €99,95
Klik hier om naar de shop te gaan.






Deze tas vind ik ook heel leuk. Dit is echt een tas die ik mee zou nemen als ik naar school ga of bijvoorbeeld een dagje ga winkelen. Lekker groot, maar niet lomp.

Deze tas is (op dit moment!) in de webshop te koop voor €139,95
Klik hier om naar de shop te gaan.




Tot slot deze tas.
Het model lijkt enigszins op het model van de eerste tas, maar ik het is vooral de print van deze tas die mij enorm aanspreekt. Normaal ben ik totaal niet van het slangenleer, maar bij deze tas (en in deze kleur!) .....wauw!

Deze tas is in de webshop te koop voor €119,95
Klik hier om naar de shop te gaan.




Ik vind de tassen van Marington erg leuk, maar ik vind de webshop wel aan de prijzige kant. Maar voor wat hoort wat natuurlijk, soms is een goede investering zoveel waard. Niet alleen de tassen zijn aan te raden, ook de woonaccessoires zijn erg leuk. Neem dus zeker een kijkje! Helemaal nu je te horen hebt gekregen dat jij, als bezoeker van Truebeauty., gebruik kunt maken van de volgende kortingscode, waarmee je 10% korting krijgt op je aankoop van een tas bij Marington. De code is geldig t/m 14 februari een meerdere malen te gebruiken.
Code: bh7Jr2dF

Wat vindt jij van de webshop?

xoxo



1 opmerking: