donderdag 6 februari 2014

Kneipp Patchouli - rust en balans

Al enige tijd geleden kreeg ik deze giftset van Kneipp als cadeautje en ik besloot om hem met jullie te delen. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!


Dit is hoe de giftset er van voren uitziet. Persoonlijk vind ik de buitenkant er niet heel speciaal uitzien en vindt ik dat het beter had gekund. De set is bedoeld om je rust en balans te geven. 

De inhoud van de set bestaat uit:

- Douche Patchouli 200 ml
- Massageolie Patchouli 20 ml
-2 geurende theelichtjes


Dit is hoe het eruit ziet als je de giftset opent. Een enorm lekkere geur komt je tegemoet op het moment dat je de deksel van het blik verwijderd. Op het moment dat ik de douchegel uit de verpakking haalde merkte ik dat de achterkant wat plakkerig was, hij had gelekt. Dat heb heb ik natuurlijk weer, maar gelukkig mag dit de pret niet drukken.

De douchegel
'De onstpannende Kneipp Douche Patchouli bevat natuurlijke etherische patchouli-olie voor een heerlijk rustig gevoel. Beleef de warme, zachte, zoete en licht gekruide geur en ervaar dat lichaam en geest weer in balans komen. de speciale doucheformule met patchouli is puur en zacht voor de huid.'

De massageolie
'De ontspannende Kneipp massageolie Patchouli bevat natuurlijke etherische patchouli-olie voor een heerlijk rustig gevoel. De speciale formule is zacht voor de huis en maakt de huid soepel.'

Persoonlijk ben ik erg enthousiast over deze giftset van Kneipp. Hij ruikt heerlijk, maar daar blijft het niet bij: hij doet zijn werk ook nog eens prima. Wat er wordt gezegd over de producten is helemaal waar. Op het moment dat je deze producten hebt gebruikt voel je je heerlijk relaxed, fris, zacht en verzorgd. Ik zou deze producten aan iedereen aanraden.

Ben jij bekend met deze, of andere, producten van Kneipp? 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten