zondag 9 februari 2014

Review: L'OREAL PROFESSIONAL MYTHIC OIL

Om mijn haren te laten glanzen gebruik ik al ruim 3 jaar hetzelfde product: de mythic oil van L'OREAL. Dit is enorm fijn product wat niet te zwaar op je haar ligt, maar er wel voor zorgt dat er een prachtige glans op je haar verschijnt. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder!

Alleen de verpakking is al erg mooi!


De rest van de flacon vind ik er ook erg mooi uitzien. Ik zie nu dat ik er geen foto van heb gemaakt, maar de flacon heeft aan de bovenkant een pompje, waarmee je precies de goede hoeveelheid van het serum kan gebruiken. Persoonlijk gebruik ik 2 à 2,5 pompje per keer, dus je kunt echt enorm lang doen met één flacon. 

De werking van dit product is, zoals ik al eerder heb geschreven, erg goed. Het product doet precies waar hij voor bedoeld is! Ik zou dit product aan iedereen willen aanraden die last heeft van dof, futloos haar én er wat extra glans in wil aanbrengen. Top! 

Ben jij bekend met dit product? 

xoxo



3 opmerkingen:

  1. Ik kreeg deze van een vriendin die kapster is en I love it!!! Geeft je haar een gezonde glans, en ook al voelt het als een olie, het maakt het haar niet vet. Ruikt heerlijk mysterieus en gaat super lang mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een heel fijn product! Heeft ook een hele mooie verpakking trouwens!
    Liefs,
    Iris x

    BeantwoordenVerwijderen