donderdag 21 februari 2013

Inspiration: hair braids

Vlechten, je ziet ze vaak. Je ziet niet alleen de standaard vlecht, maar je ziet zóveel verschillende soorten en maten, dat ik dacht, laat ik eens wat verschillende vlechten bij elkaar zoeken om wat inspiratie op te doen. Leuk? Lees dan snel verder!







Persoonlijk vind ik de vlecht linksonder het leukst. Deze zou ik dan zelf ook het snelst dragen, omdat hij niet te opvallend is. Daarnaast is ziet hij er netjes uit maar geeft je toch ook een speelse uitstraling. het strikje maakt het helemaal af.

Welke ik persoonlijk het minst snel zou dragen is degene rechtsonder omdat deze juist wél heel erg opvalt, ik houd er niet zo van als er iets rechts voor je gezicht zit. Bij sommige mensen lijkt het hierdoor opeens alsof het gezicht twee helften heeft. Dat wil je toch niet?

btw, ik krijg helemaal een zomer gevoel van deze plaatjes, lovely! Laat de zomer dus maar snel komen!

ps. welke vlecht zou jij het snelst dragen?

Bedankt voor het lezen!

xoxo

Bron


3 opmerkingen:

  1. Linksonder vind ik ook heel leuk. Inderdaad speels maar ook netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die van linksonder ook echt het leukste! Echt super cute!
    Ik vind dit er altijd zo super tof uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is 'ie he! Helaas wil hij bij mij niet vaak lukken.. xoxo

      Verwijderen