vrijdag 22 februari 2013

Review: nailpolish essence snow Jam

Jaahaaa, ik weet dat deze nagellakjes al weer uit de collectie gaan. Maar ik had er enorm veel goede verhalen over gehoord en mooie foto's van gezien dat ik, toen ik in de uitverkoopbak keek, hem absoluut niet kon laten liggen. En dan wil ik natuurlijk ook even aan jullie vertellen wat mijn ervaring is met dit product. Benieuwd? Lees dan snel verder!



 O my god, ik vind deze nagellak echt prachtig van kleur! De kleur lijkt op de foto's iets blauwer dan hij in het echt is, eigenlijk zit er nog een beetje meer groen doorheen, maar dat mag de pret niet bederven natuurlijk. Ik ben persoonlijk echt verliefd op deze kleur nagellak. Ik heb ook al zo'n kleurtje van KIKO, maar die neigde nog iets meer naar groen, dus toen ik deze zag en ik zag dat deze was blauwer was en nu maar €1,- (!) kostte kon ik hem natuurlijk niet laten liggen!

Het kwastje vind ik ook super fijn, hij is redelijk dik waardoor ik de nagellak snel over mijn gehele nagel kon aanbrengen, waardoor strepen en lelijke lijntjes worden vermeden. Prima kwastje dus! De nagellak zelf is ook erg fijn, hij is niet erg dun dus loopt niet zo snel naar plekken waar je niet wil dat 'ie naartoe loopt. Toch is hij ook niet zo dik dat je er geen kant meer mee op kan. 


Helaas.. het kon natuurlijk ook niet zo zijn. Ik heb het eigenlijk nog niet op een andere blog kunnen ontdekken maar bij mij ging deze nagellak al na 1 dag van vrijwel al mijn nagels (!) af. De randen van mijn nagellak zijn sowieso helemaal verdwenen en ook aan de bovenkant is er weinig meer van over. Dit valt mij dus héél erg tegen en eigenlijk had ik dit ook totaal niet verwacht. 

Ik ben erg benieuwd of andere daar ook last van hebben (gehad), ik in ieder geval wel heel erg.. helaas..


En, wat vinden jullie ervan? Zijn jullie net zo verliefd op de kleur als ik? 

Bedankt voor het lezen!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten