dinsdag 26 februari 2013

Personal update: Schooltroubles

Wat een enorme drukte de laatste tijd. Mijn hoofd ontploft bijna van de stress op dit moment. Ik heb echt zó ongelofelijk veel te doen voor school. Laten we zeggen: lees maar meer dan 10 Nederlandse, 3 Engelse en 3 Duitse boeken en bereid je daarnaast nog voor op 3 mondelingen. Och en als het nog niet genoeg is, over een paar weken hebben jullie weer examenweek. Top!



Heeeelllpppp me. Op dit moment ben ik het spoor bijster wat betreft enig idee hebben hoe ik het allemaal moet gaan aanpakken om het dit jaar te halen. Wat een stress.. Soms moet ik mijn rust gewoon even vinden, al is die de laatste tijd vaak ver te zoeken. d to the rama dus. (drama, voor de slimmeriken onder ons;))

Nou heb ik zelf al een artikel geschreven waarin mijn rustgevende tips werden uitgelegd. Maar ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd naar jullie tips. Hoe kunnen jullie jezelf tot rust brengen in een drukke tijd? Of wat doen jullie om te zorgen dat je niet té gestresst aan je examen begint? I really need your help guys!



Natuurlijk blijf ik hard mijn best doen om elke dag een artikel te plaatsen, (en ja, nog steeds om 06:00 precies!) maar door deze enorme drukte ben ik bang dat dat de komende weken nog wel eens zou kunnen gaan mislukken. Mochten jullie je dan in de ochtend afvragen waarom er geen artikel online is, i'm sorry.. het komt door de drukte

Hopelijk snappen jullie dit, ik denk zelfs dat jullie het allemaal wel zullen herkennen

Bedankt voor het lezen!

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten