woensdag 27 februari 2013

Review: Grace Cole England handcrème

Het is alweer even geleden dat ik een review schreef, de laatste 2 dagen waren het persoonlijke artikelen, dus het leek me wel weer eens tijd om een review te schrijven. Ik zie niet zo vaak reviews over handcrème's en zo, terwijl ik die juist wel vaak nodig heb. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Iedereen kent het (denk ik) wel, van die enorm droge handen, gadverdamme.. ik vind dat echt vré-se-lijk.. Dat als je een keer met je handen over elkaar wrijft dat dat zo ruw aanvoelt, nee bedankt. Daarom ben ik echt enorm verslaafd aan handcrème. Hij staat naast mijn bed en daardoor kan ik hem 's ochtends, 's middags en 's avonds pakken. Love it!

Ik hou enorm van lekkere zachte handen, maar helaas is dat in deze tijd vaak teveel gevraagd. Nu kreeg ik voor Sinterklaas deze handcrème, ik had nog nooit van het merk gehoord en ik weet dus ook niet waar hij vandaan komt en hoe duur hij was. het gaat om de handcrème Peach&Pear van GRACE COLE England. Het kan ook aan mij liggen dat ik dit merk (nog) niet kende natuurlijk ..


Dit is dus de crème. Ik vind de tube er erg leuk uitzien, de kleur oranje is lekker kleurrijk en je ziet meteen dat het om peer en perzik gaat. Ik houd normaal wel van een wat meer frisse uitstraling, met wat meer wit bedoel ik. Maar bij deze handcrème vind ik juist deze 'outfit' wel erg toepasselijk. 

De handcrème is erg fijn. Ik vind dat hij fijn aanbrengt, en je hebt per keer slechts een kleine hoeveelheid van de crème nodig waardoor je erg lang met deze crème kan doen. Hierdoor is het dus eigenlijk ook geen enkel probleem dat het maar een kleine tube is. 

De handcrème smeert niet alleen goed en makkelijk uit, hij ruikt ook ongelofelijk lekker. Hij ruikt heel lekker zoet, echt naar peer en perzik. Deze geur blijf je redelijk lang ruiken maar hij is niet overheersend. Je ruikt he dus wel als je aan je hand ruikt, maar niet wanneer je er verder geen aandacht aan besteed. Daar ben ik op zich wel een voorstander van.

Nou is deze tube bijna op .. helaas, en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een andere handcrème. Hebben jullie nog crèmes die jullie mij aan kunnen raden? Ik hoor het graag!

Bedankt voor het lezen!

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten