zondag 3 februari 2013

Review: nailpolish ESSIE

De tweede post voor vandaag, maar dat mag ook wel aangezien ik gisteren geen tijd had om er een te plaatsen. En ja, I'm sorry .. alweer een review over een nagellak. En ook nog eens bijna dezelfde kleur als mijn vorige review. Toch wou ik hier per se een review over schrijven omdat ik gewoon echt zo benieuwd was naar dit merk dat ik niet kon wachten om hem op te doen en aangezien ik het liefst meteen na mijn eerste gebruik de review wil schrijven zullen jullie het er maar mee moeten doen (:


Deze review gaat over een nagellak van ESSIE, namelijk nummer 229A head mistress. Het is een diep rode nagellak. Het neigt een beetje naar bourdeaux rood maar toch is de kleur nog redelijk fel. Ik vind het een fijn merk wat betreft het aanbrengen van de nagellak. Het kwastje is redelijk groot waardoor je in 1 à 2 keer aanbrengen de hele nagel hebt bedekt. Dit vind ik wel een groot voordeel wat betreft het aanbrengen van de nagellak.

Het enige nadeel vind ik dat hij niet op alle plaatsen even goed dekt, waardoor je op sommige plaatsen een tweede keer over de nagellak heen moet. Hierdoor ben je eigenlijk genoodzaakt om op alle nagels twee lagen aan te brengen omdat je anders verschillende kleuren (donker/licht) op verschillende nagels krijgt, dat willen we natuurlijk niet hebben..

Ik vind het potje erg chic, ik houd hier persoonlijk wel van en daarom ben ik ook erg tevreden over het potje. Het enige wat ik er misschien op zou kunnen aanmerken is het dopje, dat ik persoonlijk eerder in metalic had gedaan dan in wit.


Ik ben persoonlijk erg tevreden over de kleur, in het potje leek hij redelijk donker, op mijn nagels is hij nog steeds redelijk donker maar er zit een soort van lichtere glans op die ervoor zorgt dat de nagellak er toch redelijk licht uit komt te zien.

Wat vinden jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten