maandag 4 februari 2013

Fashion: sleehak sneakers

Helemaal hip zijn ze de laatste tijd: de sleehak-sneakers. Ik vind ze echt mega leuk, maar durf ze eigenlijk niet te kopen omdat ik ze bij mij zelf niet echt vind staan. Op het moment dat ik iemand in de stad zie lopen met deze schoenen wordt ik acuut jaloers. Ik hou super veel van sneakers maar ook heel veel van sleehaken: perfect combination dus. Nou ging ik eens even kijken op tumblr etc. en ik heb me toch een paar mooie paren gevonden:


Een basic kleurtje maar het studdetail maakt de schoen een stuk beter
Basic donkerblauw, voor op een zogenaamde onopvallende dag
Op deze ben ik persoonlijk echt verliefd, donkerbruin een prachtige basic kleur maar deze goudkleurige studs maken de schoen echt helemaal af. Ik zou ze zo in willen slaan eigenlijk! 

2 opmerkingen: