woensdag 24 april 2013

Tag: first things

De first things tag: deze tag heb ik persoonlijk al een aantal keer voorbij zien komen op andere blogs, en ik ben er zelf continu erg over te spreken, dus besloot ik om deze tag ook zelf in te vullen en te posten, zodat jullie hem ook kunnen lezen! Benieuwd? Lees dan snel verder!



Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt
Mijn telefoon van mijn nachtkastje pakken, en de sociale media checken. Ik weet het, dit is best erg, maar het werkt voor mij perfect om wakker te worden.



Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
In de spiegel kijken of ik er niet te debiel uitzie, natuurlijk ziet niemand er op zijn best uit in de sportschool, maar we moeten er toch het beste van maken, niet?

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Op de bank ploffen en de eerste vijf minuten niks zeggen, doen, denken. Even helemaal zen. Héérlijk!



Eerste auto
Ik ben nog niet eens aan rijlessen begonnen, maar ik zou dolgraag een minicouper hebben als ik later op zoek ga naar een auto! how cute :)

Eerste ongeluk
Toen was ik 12, zat met mijn moeder in de auto en we botsten op een ander auto. Shock!



Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Ik zei vanaf het begin af aan al dat ik zwemjuffrouw wilde worden, en het leuke is, dat ik het nog geworden ben ook! Ik geef inmiddels al ruim 5 jaar zwemles aan kinderen van alle leeftijden. Hartstikke leuk om te doen, ik verheug me er altijd de hele week op!

Eerste keus qua drinken
Cola! Hmmmmm



Eerste keus dessert
Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur, maar ik kom toch wel vaak uit bij een dessert wat aardbeien bevat. I love aardbeien!

Eerste liedje dat in je opkomt
When i was your man, van bruno mars. Wat een prachtig nummer, de laatste dagen heb ik dat enorm vaak (mee)gezongen. Ik hou echt van dit nummer.

Eerste grote aankoop
Uhh, mijn camera.

Eerste keer in het vliegtuig
Ik zou het eigenlijk echt niet meer weten, ik heb familie in een ander land waardoor ik al op erg jonge leeftijd voor het eerst in het vliegtuig stapte.

Dit waren mijn first things i do. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

xoxo

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen! Ik heb ook een hele tijd zwemles gegeven, als bijbaantje :)

    BeantwoordenVerwijderen