zaterdag 25 mei 2013

Go healthy!

Hoewel er in Nederland nog maar weinig van te merken is, is het toch echt zo: de zomer komt er aan. Je moet er met dit weer misschien niet aan denken, maar ook die bikini zal binnenkort de kast weer kunnen verlaten! Of je nu naar een zonnig land als Turkije, Portugal of Spanje gaat, of heerlijk in ons koude kikkerlandje blijft. Overal zal de zon eens doorbreken en zul jij er dus op je best moeten uitzien.

Persoonlijk heb ik echt een mega hekel aan hardlopen, dus ik houd het maar op gezond eten, en ik heb het geluk dat ik mijn eigen sport al redelijk vaak doe, waardoor ik dus ook nog in beweging ben. Dus ik besloot om de gezonde dingen die ik lekker vind met jullie te delen. En dat is vooral: fruit. Dus vandaag: fruit inspiratie-dag.






Krijgen jullie ook zo veel zin in fruit als jullie dit allemaal zo zien? Ik zou zeggen gaan met die banaan (ha-ha)!

Succes met jullie healty life!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten