maandag 3 februari 2014

Bloggerslife Tag



Ik vond deze tag op de blog van Anne en ik vond hem zo leuk dat ik het niet kon laten om hem over te nemen. Ik heb besloten om deze tag nu in te vullen en aan het eind van het jaar nog een keer. Het lijkt me leuk om dan de antwoorden te kunnen vergelijken. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder!



Hoe lang blog je al? 
Het eerste artikel op Truebeauty. verscheen op 28 januari 2013, dus ik blog nu iets meer dan een jaar. En ik besef nu ook dat ik dus de eerste verjaardag van mijn blog gewoon heb overgeslagen (OMG!). 

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik kan altijd lekker bloggen over wat ik leuk vind en als ik artikelen aan het schrijven ben denk ik even nergens anders aan, dat is echt heerlijk. Ook vind ik de reacties die ik ontvang van lezers mega leuk om te lezen. Dus schaam je niet een reageer vooral! 

Wat vind je het minst leuk aan bloggen?
De momenten waarop ik totáál geen inspiratie heb...

Hoeveel reacties krijg je gemiddeld per artikel?
Nou, dit is niet echt noemenswaardig, maar rond de 2 reacties ... ik schaam me eigenlijk een beetje voor deze vraag omdat de meeste bloggers die deze vraag beantwoorden over tientallen reacties kunnen spreken, haha. 


Wat voor camera gebruik je?
Héél simpel, maar ik vind het prima voor nu. Het is de SONY Cyber-shot. 

Welk product vind je het leukst om te fotograferen?
Nagellak en lippenstift/balsem

Heb je je lay-out zelf gemaakt en ben je er blij mee?
Ja, ik heb mijn lay-out zelf gemaakt en ik ben er redelijk blij mee. Het liefst zou ik het nog professioneler maken.

Heb je visitekaartjes, zo ja, heb je ze zelf gemaakt?
Nee, ik heb geen visitekaartjes.

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Geen enkele, maar dat zou ik wel heel leuk vinden. 

Naar hoeveel events ben je geweest?
Ook geen enkele..

Hoeveel artikelen staan er al online?
Dit is mijn 140e artikel! 

Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Géén enkele en dit ben ik eerlijk gezegd ook niet echt van plan.. 

Wil je de tag zelf ook maken? Laat dit dan even achter in de reacties, want ik ben enorm benieuwd naar jou antwoorden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten