dinsdag 2 februari 2016

Mijn nieuwe verslaving: EOS

Oké, ik weet het, je hebt waarschijnlijk al duizend keer gehoord hoe fijn de lippenbalsem van EOS wel niet is. En wie weet sta je er net zo sceptisch tegenover als ik een half jaar geleden. Toen ik met afgelopen kerst twee EOS lippenbalsems kreeg van de kerstman, was dat natuurlijk de uitgelezen kans om eens met mijn eigen ogen te zien of de hele hype rondom deze vrolijke, ronde lippenbalsem toch niet een béétje overdreven was.


Ik kreeg deze twee EOS lipbalms in een pakketje. De lichtroze kleur heet Strawberry Sorbet en ruikt, heel verrassend, lekker zoet naar aardbei. De donkerroze kleur heet pomegranate Raspberry en ruikt naar een combinatie van frambozen en granaatappel. 


Mijn mening: Toen ik voor het eerst de lippenbalsems opende, schrok ik wel een beetje. Wat een enorm zoete geur kwam er vanaf (!). Toch besloot ik het natuurlijk eens te gebruiken, want iedereen was er vast niet voor niets zo enthousiast over. Eenmaal een paar dagen in gebruik merkte ik echt verschil. Mijn lippen voelen veel zachter, meer verzorgd en er zijn geen losse velletjes meer te bekennen. Ik zou dit product zeker aanraden, maar of het de enorme hype die het heeft veroorzaakt écht waard is, dat weet ik niet.

Heb jij ook EOS lipbalms? Zo ja, wat is jou mening?

Liefs,
Susan 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind EOS lipbalm ook zó goed. Ik heb de Vanilla - Mint in NYC gekocht en hij is nog steeds niet op. Zo fijn én lekker!

    BeantwoordenVerwijderen