zondag 31 januari 2016

Interieur: maak je (voor)letter bijzonder met behulp van washi-tape

Ook al heb ik geen villa voor mezelf, ik ben altijd bezig met het veranderen van mijn slaapkamer. Zo ook deze keer.  In de winkel kwam ik kartonnen versie van mijn voorletter tegen: de S. Ik vond hem leuk, maar niet geweldig. Toch besloot ik hem mee te nemen, kennelijk vond ik hem tóch leuk genoeg ;). Eenmaal thuis ben ik gaan denken wat ik met deze, nog simpele, letter kon doen om hem én wat leuker te maken én beter passend in mijn kamer. Toen bedacht ik het me: washi-tape. En ik vind het eindresultaat zo leuk geworden dat ik het graag met jullie wil delen.



Hoe heb ik dit nou gemaakt? Wat heb je nodig?
Wat ik heb gebruikt is: een letter van karton (Xenos, Action, etc.) en washi-tape (action, Hema). Vervolgens heb ik de washi-tape naast elkaar gelegd en wat heen en weer geschoven, totdat ik tevreden was met de volgorde van de kleuren en patronen. Vervolgens heb ik de washi-tape op de letter geplakt in lijnen zoals op de afbeelding. Nu alleen nog even goed de washi-tape aandrukken en een leuk plekje in je kamer vinden om hem neer te zetten! Zo snel kan het gaan!

Ik ben benieuwd wat jij van dit idee vindt. Mocht jij dit idee nou ook gaan proberen, stuur me dan vooral even een foto. Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan maken!

Liefs,
Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten