vrijdag 12 februari 2016

Review: telefoonhoesje van Hoesjes-outlet.nl (+WINACTIE!) [GESLOTEN]


Vanuit hoesjes-outlet.nl werd ik benaderd of ik het leuk zou vinden om een hoesje uit te zoeken. Natuurlijk vond ik dat super leuk want ik gebruik mijn telefoon gemiddeld zo'n 50 keer per dag en ik ben vast niet de enige! Dus mijn telefoon kon best eens een leuke versiering (en bescherming) gebruiken.

Ik heb zelf een samsung galaxy s5 neo en na lang zoeken besloot ik te gaan voor een roze softcase hoesje en een screenprotector. Wat betreft de levering van de producten: ik bestelde mijn producten op vrijdag en ik kreeg ze in de brievenbus op dinsdag. Een redelijk snelle levering dus! De producten kwamen binnen in een enveloppe met bubbeltjesplastic en om de producten heen zat ook nog eens een  plastic verpakking. Goed beschermd. Je kunt verzekerd zijn van onbeschadigde producten in je brievenbus. Omdat ik op dit moment nog een screenprotector op mijn telefoon heb, bewaar ik deze voor het moment dat mijn huidige aan vervanging toe is.


Wat betreft mijn hoekje, het is een lichtroze sofcase en hij kost €9,99. Hij voelt erg stevig aan en dat merkte ik ook wanneer ik hem om mijn telefoon wilde doen. Dat gaat niet zo heel gemakkelijk, maar wanneer hij er eenmaal omheen zit kun je er zeker van zijn dat je telefoon goed beschermd is. Hij is mooi verdeeld over  de randen van je telefoon en zorgt ook voor bescherming zoals een bumper dat zou doen. Dat vind ik persoonlijk het belangrijkste over een hoesje, naast natuurlijk het feit dat het oog ook iets te wensen heeft. 

Kortom, ik ben super tevreden met de producten van hoesjes-outlet.nl. Het was een snelle levering, de producten kwamen onbeschadigd door de brievenbus en de producten hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding. 

Winactie
Omdat ik zo tevreden ben over de producten van hoesjes-outlet.nl wil ik jullie graag laten meegenieten van mijn plezier. Ik mag daarom €15 shoptegoed weggeven, dat één van jullie zelf mag gaan uitgeven op de site. Op de site zijn hoesjes te vinden voor de Iphone 5, 5S, 5C, 6 en 6S plus en daarnaast voor de samsung 4,5 en 6. Dus ben jij nou heel hard toe aan een nieuw telefoonhoesje of vind je het gewoon leuk om er nog een uit te zoeken voor de afwisseling, doe dan vooral mee. De site verzend naar Nederland en België, dus ook mijn Belgische lezers kunnen gewoon meedoen!

Wat moet je doen?
- onder dit artikel een reactie achterlaten dat je mee wilt doen en daarbij een e-mailadres vermelden waarop ik je kan bereiken als je hebt gewonnen.
d-lightful volgen op twitter

Om extra kans te maken kun je nog:
- tweet: 'Ik maak op d-lightful.blogspot.nl kans op €15,- shoptegoed van hoesjes-outlet.nl om een leuk telefoonhoesje uit te zoeken!'.
d-lighful volgen op bloglovin'

De uitslag van de winactie wordt na ongeveer 3 weken bekend gemaakt. De winnaar/winnares krijgt van mij een mailtje.

Liefs,
Susan 

3 opmerkingen:

  1. Super leuk hoesje x je moet ook zeker eens op smartphonehoesjes.nl kijken ( super leuke hoesjes )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! :D Ik doe graag mee.. Kan goed een nieuw hoesje gebruiken! ;-)
    Groetje ilsiee/wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee!
    Ik heb alle stappen gedaan
    twitter; zowiezo_
    bloglovin volgde ik al; zoelouwerse
    en mijn email is zoe2308 at live.nl

    liefs, Zoë

    BeantwoordenVerwijderen