zondag 14 februari 2016

TAG: 15 dingen die niemand vraagt























Omdat het me leuk leek om eens een keer wat meer over mezelf te vertellen, maar ik niet met een standaard introductie wilde komen, besloot ik het internet af te speuren op zoek naar een leuke tag. Op de blog van Jennie kwam ik de '15 dingen die niemand vraagt tag' tegen. Deze leek me ontzettend leuk en grappig.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
DICHT. Absoluut. Ik ben zelfs zo'n persoon die haar bed nog uit zou gaan als de deuren nog open zouden staan. Wat nou als er een of ander eng monster uit die kast komt? Ha-ha, nee oké misschien is dat niet helemaal wat ik echt denkt, maar de deuren moeten wel gewoon dicht zijn.

2. Neem je mini-flesjes shampoo mee uit hotels?
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Tenzij het een super luxe hotel is, dan wil ik de producten nog wel eens meenemen, daar liggen ze dan toch ook voor (een soort van ... ;)).

3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Haha, nee ik zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen!

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Uhm, ik heb het wel vaak geprobeerd maar ik merk dat ik er niet echt beter door ga werken. Voor mij is het dus niet zo effectief. Wel heb ik een lijst met ideeën voor artikelen voor op mijn blog, maar dat telt niet echt voor deze vraag.

5. Heb je sproeten?
Nee, maar het lijkt me wel leuk om sproeten te hebben. Bij anderen vind ik ze altijd erg leuk staan.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja, dat heeft iedereen toch wel eens? Ik persoonlijk wel echt alleen héél lang gelden, als klein meisje dat net geen luier meer aan heeft maar het ook niet kon ophouden tot de dichtstbijzijnde toilet.

8. Hoe groot is je bed?
Mijn bed is 120 x 200 en dat noem je volgens mij een 1,5 persoonsbed. Een tweepersoons zou niet passen in mijn kamer, dan had ik geen loopruimte meer over en een 1 persoons vonden mijn vriend en ik toch niet meer zo praktisch.

9. Is er iets waar je je aan irriteert?
Ja. Ik vind het heel vervelend als mensen heel erg uit de hoogte doen, en dan vooral dat ze je heel arrogant aan kunnen kijken terwijl ze je niet eens kennen..

10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee! Nooit gedaan ook.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, scouting is niks voor mij

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Alleen als ik ziek ben, op de bank lig en er écht niets anders meer op de televisie te zien is dan DORA (en alle andere tekenfilms).

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?
Dat ligt er aan, bij een hele hoge trap wil ik bovenaan wel weten hoeveel treden ik heb gehad dus dan tel ik ze wel. Bij normale trappen, in huis bijvoorbeeld, dan tel ik ze niet

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is
Haha, ja.

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ja dat weet ik wel, maar ik heb zelf geen auto dus kan het niet zo vaak in de praktijk brengen..

Dit was de tag, hopelijk vonden jullie het leuk om wat (nutteloze) nieuwe dingen over mij te weten te komen. Wil jij deze tag nou ook invullen, dat kan natuurlijk! Laat dan even een reactie achter want het lijkt mij ook heel leuk om meer over jou te weten te komen!

Liefs,
Susan

6 opmerkingen:

  1. Haha, super leuke tag! Ik zou ook niet weten wat je met een straatnaambord moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik wist nooit hoe je het oliepeil moest checken, laat staan waar je dan überhaupt moest kijken, maar laatst heb ik mijn vriend ermee geholpen en sindsdien snap ik het soort van haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen :-). Ik hou ook echt niet van arrogante mensen!

    BeantwoordenVerwijderen