dinsdag 12 februari 2013

Summer feelings

Shock! Zo werd ik wakker vanochtend. Weird?! Nogal ja, ik droomde dat het nooit meer zomer zou worden. o my god ik dacht dat ik gek werd, want ik haaaaat winter. Ofja, winter.. ik haat kou. Dus, wie droomt er nog meer van mooie zonnige dagen op het strand, in je korte shortje en je hempje, croptop whatever? Ik in ieder geval wel.


Wat zou het toch heerlijk zijn als je elk moment van het jaar lekker in je zomerse kleding op het strand zou kunnen lopen. Ik zou er in ieder geval geen enkel probleem mee hebben om elke dag mijn zomerse kleding uit de kast te pakken en mijn dikke truien, handschoenen en mutsen voor goed te kunnen verbannen. Het enige wat ik eventueel nog leuk vind aan kou is de open haard. Heerlijk voor de open haard met een lekkere warme kop chocolademelk. i love it. Maar daar blijft het dan ook bij. En mocht ik dit dan toch gaan missen als het voor altijd zomer zou zijn, dan ga ik wel in mijn bikini voor de open haard zitten. Ook prima! :)


Ik bedoel, wie krijgt het nou niet warm als hij naar dit plaatje kijkt. Ik in ieder geval wel, wat zou ik daar nou graag heen gaan en voor goed blijven. In plaats van in dit koude kikkerlandje waarin het op 1 dag kan sneeuwen, hagelen en regenen maar waar op diezelfde dag ook de zon volop kan schijnen. Kortom: ons land spoort niet. Wat een verlangen .. warmte en zon. Ik moet in mijn kledingkast ook maar niet teveel naar mijn zomerkleding kijken om mijn depressieve gevoelens uit de weg te ruimen. (oke, oke, misschien een beetje overdreven) Maar ik verlang in ieder geval enorm naar de zomer. De zon, het strand, het zwembad, de zee whatever bedenk het er zelf maar bij, als het maar met zomer te maken heeft!

Verlangen jullie ook zo naar de zomer? Of vinden jullie het eigenlijk wel lekker zo koud? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten