vrijdag 1 maart 2013

Inspiration: bedroom

Hoe toevallig, ik heb dit artikel al super lang op de planning staan, en nu zie je opeens op enorm veel blogs slaapkamer inspiratie artikelen voorbij komen. Hoe dan ook, ik ga hem toch gewoon plaatsen. Vind het ook zonde om hem weg te doen en ik kan me er ook niet toe zetten om hem pas over een paar weken of zo te palatsen. Dus sorry als dit je 100ste artikel is dat je moet lezen over inspiratie voor je slaapkamer. Maar dan ga ik er wel vanuit dat jóu slaapkamer er fantastisch uit ziet/komt te zien! Benieuwd? Lees dan snel verder!


Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, maar mijn allergrootste droom wat betreft inrichting van mijn slaapkamer/huis. O mijn god ik wil een inloop kast. Wáaaaa, echt ik heb er thuis al een miljoen keer om gevraagd maar (natuurlijk) zit dit er niet in. En als ik dan later mijn eigen plekje heb dan moet en zal ik een inloop kast creëren. Ik heb zelfs ooit een kamer uit ons huis helemaal ingericht als in loopkast en mijn plan toen aangeboden aan mijn ouders, maar helaas.. it won't work .. huil huil..


Natuurlijk zijn er meer dingen die ik super graag op mijn kamer zou willen, zoals een prachtige Engelse tekst/quote waarin een korte zin enorm veel betekenis heeft. Wauw! Dit kan je natuurlijk zelf altijd doen, ik ben denk ik een beetje een watje, want als ik dat op mijn muur ga proberen ben ik er nu al bang voor dat het mislukt, misschien is dat ook de reden dat het niet op mijn muur te vinden is. Al zou ik het wel enorm graag willen! <3


Nu iets wat ik wél op mijn kamer heb en waar ik ook nog steeds super blij mee ben. Ik heb namelijk net zo'n foto collage boven mijn bed hangen. Bij mij zijn het allemaal witte lijstjes in allerlei verschillende maten. Naast mijn lijstjes heb ik nog hartjes aan de muur hangen, het woord Dream maar ook twee leuke plankjes van IKEA waar ik het een en ander op kan zetten. Ik ben er nog steeds super blij mee en de collage wordt eigenlijk alleen maar steeds groter! Super tof! 

Nou dit waren denk ik wel mijn drie grootste inspiratie-tips voor je slaapkamer, daarnaast nog 1 tip die niet met echt met het decor te maken heeft, maar wel voor enorm veel rust kan zorgen: probeer je kamer opgeruimd te houden, ik weet dat het voor veel mensen onmogelijk is maar het maakt je zoveel rustiger. 

Hoe ziet jou slaapkamer er uit? 

Bedankt voor het lezen! 

xoxo




2 opmerkingen:

  1. Hi, ӏ lоg on tο yоur blоg regulaгly.
    Yοuг ѕtory-telling style is aωeѕome, keеp up the goоԁ worκ!


    Also viѕit my wеbpage - bouwtekening steigerhout bed

    BeantwoordenVerwijderen