vrijdag 8 maart 2013

Review: Nailpolish L'OREAL PARIS

Vandaag heb ik weer een review voor jullie! En ja, het is een review van een nagellakje. En ja, hij is mint groen. want o mijn god ik hou van mintgroen! Sinds ik echt een super super super super .. oke de hint is wel duidelijk, een super leuk topje heb gekocht bij de VERO MODA, welke mintgroen is ben ik echt verliefd op die kleur. Dus: op naar de winkel en op zoek naar een mint groene nagellak. Gelukkig was deze zoektocht niet erg moeilijk en had ik al snel een mintgroen kleurtje gevonden. Het is de kleur 602 Perle de jade van L'OREAL PARIS.


Wauw! Ik vond de kleur echt prachtig lijken, dus ik twijfelde geen seconde (oke, ik geef het toe, ik twijfelde wel eventjes) en toen heb ik hem maar gewoon gekocht. Hij kostte €5,99 maar bij de da was nu 20% korting dus betaalde ik slechts €4,80. Wiehoee, korting korting korting we love it! Toch?


Ik vind het potje er erg mooi uit zien, alleen de manier waarop het merk is aangegeven vind ik er een beetje goedkoop uitzien. Zo'n saai, simpel stikkertje op de dop.. Ik had beter verwacht van l'oreal. Het kwastje vind ik wel fijn, zoals jullie op de foto hierbeneden wel kunnen zien heb ik niet alleen korte maar ook smalle nagels, voor mij hoeft een kwastje dan ook niet erg breed te zijn. Dit kwastje was eigenlijk precies goed! Pluspunt dus! 


Over de dekking, tja, ik weet het niet zo goed .. op de foto heb ik er twee goede lagen op zitten en nog steeds dekt hij nog niet helemaal perfect zoals ik hem zou willen. Maar een derde laag vind ik vaak ook weer te veel van het goede. Toen ik één laagje had aangebracht dacht ik, oh help, waar begin ik aan?!? Hij leek bijna doorschijnend! Maar bij de tweede laag steeg mijn hart gelukkig weer langzaam naar de goede plek want hij dekte een stuk beter! Nou, jullie zien het resultaat na 2 laagjes, kan er wel mee door toch?

Hebben jullie andere ervaringen met dit product of delen jullie dezelfde mening?

Bedankt voor het lezen!

xoxo



1 opmerking: