woensdag 6 maart 2013

Review: Syoss Max-Hold Styling Mousse

Soms heb je van die dagen, tja, je haar wil gewoon van alles, maar natuurlijk precies niet wat jij wil dat het doet. Dan kan mousse nog wel eens van pas komen. Ik heb namelijk wel eens van die dagen dat mijn haar (ik heb stijl haar) zó futloos naar beneden hangt, dat ik er soms gewoon van schrik. Dan ben ik toch erg blij dat ik wat styling mousse in huis heb. En ik dacht, waarom zou ik hier niet eens een review over schrijven? Dat ik dus precies wat ik vandaag ga doen! Benieuwd? Lees dan snel verder!


Wat een enorme fles. Toen ik deze kreeg (ja ik heb deze gekregen, niet zelf gekocht dus) dacht ik, wow! hier ben ik voorlopig zoet mee. En dat is ook echt zo, deze fles krijg je echt niet snel op. Ik heb hem nu al redelijk lang, maar hij lijkt nog net zo vol als wanneer ik hem kreeg. Voor de mensen die vaak te snel door hun producten heen gaan is deze dus zeker een aanrader.

Ik vind de buitenkant er redelijk goed uitzien, het is duidelijk wat het is, wat er in zit en wat het zou moeten doen. Maar ik had persoonlijk misschien niet voor en groene kleur gekozen. Geen idee waarom, ik vind het gewoon niet zo mooi.

Verder is de mousse wel redelijk fijn, ik moet zeggen dat hij enorm fijn aanbrengt maar dat je er wel echt hele erg plakkende handen aan over houd. Wat betreft de werking van de mousse ben ik minder tevreden. In mijn haar, en dan heb ik wel echt glad haar, is het effect al snel verdwenen. Dat terwijl je vaak wil dat je haar een langere tijd dan een uur (!) mooi in model blijft. Een beetje balen dus..

Al met al ben ik dus niet erg tevreden over deze mousse, helaas. Ik gebruik hem dan ook vrijwel nooit.

Hebben jullie andere ervaringen? Ik hoor het graag!

Bedankt voor het lezen!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten