dinsdag 26 maart 2013

Tag: i love spring

Als eerst: lieve felicitatie aan Maaike, zij is vandaag jarig :)

Hij is al op enorm veel blogs voorbijgekomen: de i love spring tag! En ik vind hem eigenlijk ook wel super leuk om te doen, maar het weer van de afgelopen dagen vond ik nou niet echt lente-achtig, dus ik besloot hem (nog) niet te plaatsen. Vandaag was het (helaas) nog steeds niet warm, maar de zon was er wel, genoeg reden voor mij om hem dan vandaag toch maar te plaatsen!
Benieuwd? Lees dan snel verder!



1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Zoals vele van jullie, denk ik, draag ik in het voorjaar het liefst pastelkleuren. Vooral mintgroen vind ik op dit moment geweldig (Review). Maar ik vind het ook heerlijk om gewoon een beetje eigenwijs te doen en al lekker een felle kleur op mijn nagels te plaatsen, zoals felroze.

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?
uh, paasbest? Ik doe eigenlijk niet veel speciaals met pasen. Wij gaan wel met de hele familie brunchen, dus dan maak ik er wel een feestje van wat betreft mijn look. Ik zal wel lichte kleuren gebruiken, maar mijn witte broek blijft echter nog wel even in de kast achter. Niet té overdreven hé. In mijn haren zal ik misschien wel een speels vlechtje maken, typisch lente.

3. Als je aan lente denkt, waar wordt je dan echt vrolijk van?
De kleuren! Ik vind het zo vreselijk dat in de winter alles grauw is.. Heerlijk als de kleuren in bijvoorbeeld de bomen weer terugkomen in de lente. Daarnaast vind ik het ook heerlijk om wakker te worden met het gefluit van vogeltjes!

4. Wat is jou ultieme voorjaarsparfum?
Als ik heel eerlijk ben, ik heb eigenlijk niet echt een favoriet. Ik ben enorm snel tevreden wat betreft parfums. Op dit moment draag ik echter wel vaak een parfum van replay. (review)

5. Welke items in je kast bewaar je speciaal voor de lente?
Nou, ik heb pasgeleden bij de vero moda een enorm leuk mintgroen topje gekocht, maar in de winter vind ik dit toch een beetje not-done dus die bewaar ik nog even tot ik het goede moment heb gevonden!

6. Van welk nummer krijg je spontaan de lente in je bol?
Oke, dit klinkt misschien raar maar op de een of andere manier word ik altijd vrolijk van nummers van Nielson. Zoals 'Beauty & the Brains' en 'Zo kan het dus ook'. Geen idee waarom maar ik zing ze altijd vrolijk mee!






7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Mintgroene of felroze vans! Die wil ik echt enorm graag! Daarnaast ben ik nog opzoek naar een mooi horloge en oorbellen met kruisjes.  (iemand tips?)

8.Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?
MELK! I love melkchocolade. Pure chocolade vind ik totaal niet lekker, geen idee waarom niet, maar nee bedankt, dat is echt niet mijn ding. Witte chocolade vind ik wel lekker, maar daar wordt je zo snel misselijk van...

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, bedankt voor het lezen!

xoxo



1 opmerking: