maandag 1 april 2013

1 april, kikker in je bil, die er nooit meer uit wil!

Jaja, het is weer zover vandaag. 1 april. Gelukkig(!) ben ik dit jaar eindelijk eens niet in de maling genomen op deze, normaal wel, hilarische dag. Ik lach me meestal een ongeluk op deze dag, omdat ik heel slecht ben in goede grappen maken, dus dan maak ik maar slechte grappen, waar ik dan zelf het harst om lach. Herkenbaar?


Nu komt de grootste grap, nou eigenlijk het is geen grap.. Het heeft even geduurd maar er is weer een artikel online op deze blog. Wauw! I'm sorry dat het zo lang heeft geduurd.. Ik had deze tijd gewoon even hard nodig, en de tijd leek weg te vliegen voordat ik er erge in had. Help!

De maand maart is niet zo goed verlopen, wat betreft het plaatsen van artikelen. En ik hoop van harte dat de maand April het beter zal doen. Ik weet dat dit voornamelijk (lees: helemaal) van mij afhangt maar ik heb het nou eenmaal ook nogal druk met school, en dat gaat natuurlijk wel voor.

Hopelijk kunnen jullie deze maand veel van mij lezen! (en hopelijk vinden jullie dat nog leuk ook!)

See you soon!

xoxo

ps. vergeet niet om deze blog te volgen via bloglovin, zodat je iedere dag (!) een nieuw (hopelijk leuk) artikel kunt vinden!

pps. als je nog ideeën, of requests hebt voor een artikel, schaam je niet en laat het me weten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten