maandag 8 april 2013

Personal update #2

I'm sorrrryyyyy, maar ik red het echt allemaal even niet meer. Wat een d to te rama.. (drama dus) .. Ja, ik heb het over school. Al de tijd die ik heb gaat daar op dit moment naar toe. Het is  zó druk en zó stressvol. Vandaar dat het nu ook al weer 5 dagen geleden is dat er een blogpost online is gekomen, maar, vandaag kunnen jullie wel lezen dat ik niet helemaal van de aardbodem ben verdwenen! Woehoee!

Maar tijd voor een lang artikel heb ik helaas ook niet.. Jullie weten in ieder geval dat ik nog leef, dat ik niet door een krokodil ben opgegeten, niet ben weggeblazen door de wind en ook niet door de wc ben gespoeld, wat een opluchting he!

Tot op het moment dat ik weer veel tijd heb!

Bedankt voor het lezen

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten