dinsdag 21 mei 2013

Review: Eyes Lips Face Kabuki gezichtskwast

Pas ontving ik mijn bestelling van eyes lips face. (klik) In een voorafgaand artikel hebben jullie al kunnen lezen wat ik allemaal had besteld, maar mocht je dit niet meer weten, of nog niet hebben gelezen, klik dan hier. In dit artikel een review van het eerste product, en dit is ook gelijk het product waar ik het meest benieuwd naar was. De kabuki kwast. Benieuwd?


Dit is hem dan. De kabuki kwast die ik bestelde op de website van Eyes lips face, beter bekend als elf. Ik was hier enorm benieuwd naar en keek dan ook uit naar het pakketje dat ik ontving. 

Wat zegt eyes lips face er zelf over?
''Onze handige en gebruiksvriendelijke kabuki-kwasten geven een lichte tot volledige dekking op uw gezicht of lichaam voor een vlekkeloze finish. Met de compacte kwast kunt u nauwkeurig en gecontroleerd bronzer, poeder of highlighter op uw huid aanbrengen.''


Het e.l.f. tekentje, ik vind de kwast er erg mooi uitzien. Hij heeft een enorm chique uitstraling en hierdoor ziet hij er ook helemaal niet goedkoop uit. 


Toen ik het pakketje opende viel me meteen op dat de kwast vrij klein is. Toch vind ik dit niet vervelend, het werkt fijn en, zoals je kunt zien, past hij prima in mijn handen. Verder is het fijn dat je zo dicht bij je gezicht kunt werken, omdat je dan meer controle hebt over wat er nou eigenlijk op je gezicht komt.

Wat wel een nadeel is, is dat de kwast erg snel een andere vorm aanneemt, zie de foto's hieronder.



De ronde vorm, zoals uit de verpakking gehaald. 


Een fractie van een seconde de vorm veranderen.


Het resultaat: een andere vorm?!

Dit is niet enorm storend, maar ik vind het er wel een beetje lelijk uitzien. Elke keer na het aanbrengen van mijn gezichtspoeder heeft de kabuki kwast weer zo'n idiote vorm, en wil ik hem weer terug in model krijgen. Dit gaat overigens niet zo makkelijk als hem misvormen tot een ander model, helaas.. haha!

Verder ben ik wel enorm tevreden over deze kabuki kwast, hij brengt je gezichtspoeder goed aan en zorgt ervoor dat er slechts een dun laagje op je gezicht komt, maar toch wel net genoeg om het goede effect te verkrijgen.

Een prima kabuki kwast dus, en zéker voor deze prijs. Je betaald voor deze kabuki kwast namelijk slechts €6,-. Ik vind dit een erg redelijke prijs voor zo'n kwast.

Zijn jullie bekend met deze kwast, of andere producten van elf? 

Bedankt voor het lezen!

xoxo

1 opmerking: