woensdag 8 mei 2013

Review: Hema brush cleanser

Al een paar weken ligt dit 'schoonmaakmiddeltje' voor je kwasten in de schappen van HEMA. Ik was in het begin een beetje sceptisch over dit product, maar naar alle verhalen die ik had gehoord en gelezen heb ik toch besloten om hem aan te schaffen. Benieuwd naar wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!




Als eerste ben ik echt totally in love met het flesje waar de vloeistof inzit. Roze, waaa, i love it! Lekker girly, en zeg nou zelf, de kans dat een meisje dit product gaat gebruiken is vele malen groter dan de kans dat een jongen dit product gaat gebruiken. We love pink!



Daarnaast ruikt de vloeistof ook nog eens lekker, hij heeft een beetje een bloemachtige zoete geur, erg aangenaam. Een stuk beter dan bijvoorbeeld nagellakremover, want die geur is echt een ramp!

En hier houd al het positieve gedoe nog niet op, het is ook nog eens een erg fijn product! Zeker als je snel snel even je kwasten schoon wil maken, prima te doen. Voor een grondige reiniging van je kwasten zou ik toch voor een wat langduriger proces gaan, maar dit product maakt je kwasten in snelle tijd een stuk schoner! Heel handig!

Kortom: ik ben eigenlijk erg tevreden over dit product, en ik heb mezelf er op betrapt dat ik niet te snel een oordeel moet stellen over een product. Ik dacht dat dit een flop zou zijn, zonder dat ik daar een goede reden voor had. En achteraf was er überhaupt geen reden voor, want het werkt prima!

Wat vinden jullie van deze brush cleanser?

Bedankt voor het lezen!

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Ik heb deze staan, maar nog niet open gedaan!.. ik moet die dringend testen!!!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me fijn, ik zet het gelijk op m'n wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem pas en ben er heel blij mee! Ik vind de geur erg lekker behalve de grote opening!

    BeantwoordenVerwijderen