donderdag 16 mei 2013

Review: la femme oogschaduwpalette

Ik vond dit palette bij de big bazar, en had er bar weinig vertrouwen in dat het iets zou zijn. Maar op de een of andere manier won mijn nieuwsgierigheid het van mijn vertrouwen en heb ik hem toch maar gekocht, de prijs weet ik eerlijk gezegd niet helemaal meer zeker, maar ik gok niet meer dan €3,-. Benieuwd naar mijn mening?


la femme is een merk dat wordt geproduceerd in Londen, zo liet ik me vertellen door de achterkant van het palette. Het palette heeft geen naam, maar alleen een nummer, namelijk nummer 06. Het is een nude-palette, maar toch vond ik er wel iéts inzitten wat er uit springt. 


Toen ik het palette opende was ik nog meer benieuwd, de kleuren zagen er erg scherp uit en het zag er naar uit dat dit nog iet eens zo'n grote miskoop zou zijn.


Zoals jullie kunnen zien, is de pigmentatie nog best oké, beter dan ik had verwacht eigenlijk. Helaas heeft de oogschaduw een erg brokkelige structuur, wat je dus ook in de look erg goed kan terugzien. Maar ja, wat wil je voor dit geld? 

Voor diegene die geïnteresseerd zijn in de ingrediëntenlijst, deze staat in het Engels op de verpakking dus ik zet hem hieronder ook maar even in het Engels, voor dat ik dingen fout vertaal:
-Mica
-Talc
-Titanitium dioxide
-Mineral oil
-Lanolin oil
-Lanolinalcohol
-Methylparaben
-Propylparaben
-Kaolin

Dit product is niet getest op dieren, wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind! (:

Ben jij bekend met (make-up) producten van la femme?

xoxo


3 opmerkingen:

  1. Mooie tinten, alleen jammer van de brokkelige structuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de structuur, maar het zijn wel leuke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit merk ken ik niet, maar ik vind de kleurtjes er best wel mooi uit zien! Jammer dat de kwaliteit niet heel prettig is om mee te werken

    BeantwoordenVerwijderen