dinsdag 4 juni 2013

Review: the healing garden chamomile bodylotion

Een aantal dagen geleden schreef ik een artikel over het niet in slaap kunnen vallen op het moment dat je dan ein-de-lijk een keertje op tijd in je bed ligt. Gister had ik weer zo'n dag dus ging ik op zoek naar een wondermiddeltje in de kast, tot mijn verbazing vond ik een bodylotion van 'The healing garden', een product van COTY. Het betreft de versie chamomile en hij is bedoeld om er makkelijker door in slaap te komen. Dat wilde ik proberen! Benieuwd?


Dit is de fles bodylotion. Je kunt aan de buitenkant al zien dat het bedoeld is voor de nacht, en onder het maantje staat 'sleep easy'. Slaap makkelijk dus. Deze fles bevat 200 ml bodylotion, dit is een redelijk grote hoeveelheid.


Zo ziet de dop er uit, prima dus. Ik vind het persoonlijk een redelijk fijne dop, maar niet geweldig. De bodylotion is redelijk waterig, waardoor deze dop eigenlijk een beetje te groot is, want het loopt er soms in te grote hoeveelheden uit. Hierdoor gebruik je te veel bodylotion dan nodig is, en dat vind ik persoonlijk altijd erg zonde.

Deze bodylotion werkt echter wel erg fijn. Hij maakt mijn huid lekker glad, en na gebruik voelt mijn huid ook echt verzorgt aan. Je voelt de bodylotion langzaam intrekken, wat je doet ontspannen. 

Wat betreft het sneller in slaap vallen heb ik mijn twijfels, het is zo dat je ontspannen wordt van de bodylotion en dat je moe wordt van de geur, maar helemaal in slaap vallen hierdoor? Hmmm.. bij mij helaas niet helemaal gelukt. Maar, dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn.


De ingrediëntenlijst

Kortom, ik vind het een enorm fijne bodylotion, jammer dat hij een beetje waterig is, maar verder prima. Hij verzorgt en verzacht mijn huid goed, trekt snel in en is fijn in gebruik. Helaas merk ik niet echt dat ik er enorm snel van in slaap val, maar wellicht helpt het wel een beetje.

Ben jij bekent met dit product? Wat zijn jou ervaringen?

xoxo



1 opmerking: