zaterdag 13 juli 2013

Review: Nivea soft hydraterende crême

Vandaag een review over een crême, namelijk van nivea. Het is een verzachtende hydraterende crême voor het gezicht, lichaam en de handen. Ik heb hem gekocht bij de action, de prijs weet ik niet meer precies, maar het zal rond de 2/3 euro zijn geweest.


Dit is de crême, zoals je kunt zien is het een klein potje, maar aangezien je steeds maar hele kleine beetjes gebruikt kan je er, neem ik aan, nog steeds redelijk lang mee doen. Ik vind dat het potje er rustig en simpel uitziet, maar dit geeft wel meteen aan dat het een kalmerende crême is en niet een of andere crême maar je huid enorm veel energie van hoort te krijgen.


Het potje zit flink vol, je moet uitkijken dat het er niet al uitvalt als je het dekseltje eraf haalt, maar, je hebt dan natuurlijk wel veel crême voor je geld. Er zit 100 ml crême in het potje. 


Dit is de crême, zoals je kunt zien is hij lekker dun maar niet té dun. Je kan hem dus gemakkelijk uitsmeren zonder dat het op een waterige substantie gaat lijken. 

De crême smeert erg fijn uit en al na een paar seconde voelt je huid stukken zachter en rustiger aan. Je merkt dat de crême zijn werk doet als je hem hebt aangebracht, en dat vind ik persoonlijk altijd een groot pluspunt!

Kortom: een enorm fijne crême van nivea, zeker voor het geld wat je er bij de action voor betaald!

Zijn jullie bekend met deze crême? 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten