maandag 13 januari 2014

De 'gewoon niet'-tag

Deze tag gaat al een tijdje rond, vooral op youtube. Ik vond het echter ook gewoon leuk om hem toch te doen, ook al heb ik geen youtubekanaal. Vandaar dat jullie vandaag deze Tag kunnen lezen op mijn blog. Deze tag gaat over de dingen die ik 'gewoon niet' vind. Eten, kleding, muziek en mensen, waarvan denk ik, uh? nee bedankt! Ben je benieuwd? lees dan verder!


Eten
Witlof, nee bedankt. Ik vind het totáál niet lekker. Ten eerste vind ik het niet lekker omdat ik de structuur gewoon niet weg kan krijgen en daarnaast smaakt het ook nog eens heel bitter. Veel mensen geven aan dat het wel lekker is met een bepaald sausje eroverheen, maar die heb ik nog niet ontdekt.

Muziek
Wat muziekstijl betreft kan ik eigenlijk veel dingen wel hebben, behalve de echte echte rock. Dat gaat er toch iets te wild aan toe voor mij. Op een feestje of een festival kan ik het denk ik nog wel aanhoren, maar naar één liedje heb ik het dan ook wel weer gehad. Verder kan ik eigenlijk wel met de meeste muziekstijlen leven, ik ben niet zo kieskeurig wat muziek betreft.

Kleding
Ten eerste vind ik persoonlijk dat iedereen mag dragen wat hij leuk vind en lekker vind zitten, maar natuurlijk zijn er dingen die ik toch niet zo snel uit zou kiezen. Als eerste héle korte rokjes en als ze dan ook nog van leer zijn dan is de maat vol. Ook van die panty's met gaten erin komen op mij al snel ordinair over. Tot slot vind ik het ook geen succes wanneer jongens hun broek zo hoog optrekken dat hij aan de onderkant te kort wordt en als ze dan ook nog (hoge) sokken in hun sandalen hebben word ik helemaal gek.

Geuren
Ik vind eigenlijk veel geuren erg lekker. Toch zijn er enkele geuren waar ik niet zo van houd, ik houd bijvoorbeeld niet zo van vanillegeur en ik weet dat heel veel mensen me hierdoor voor gek verklaren. Ik vind het ook niet fijn als mensen niet weten hoe ze deze geuren moeten doseren.

Seizoen
Heel duidelijk: winter. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de natuur er prachtig uitzien als het sneeuwt en alles mooi wit is, maar ik ben een echte koukleum en ik krijg mezelf dan ook echt niet meer opgewarmd. Doe mij maar wat warmere temperaturen dus.

Youtube
Heel simpel: mensen die denken dat ze prachtig kunnen zingen, maar dit in werkelijkheid totáál, maar dan ook totáál niet kunnen.

Mcdonalds
Visburger. Ik ben gewoon geen vis-mens


Personen
Ik kan dus echt niet tegen personen die heel erg de aandacht nodig hebben. Op het moment dat het stil is zorgen dit soort personen er altijd voor dat de aandacht weer op hun gericht wordt. Nee bedankt!

Bekend persoon
Dit vind ik een lastige, omdat ik me eigenlijk totaal niet bezighoud met bekende personen, maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor Justin Bieber, omdat ik allemaal rare verhalen over hem hoor die ik echt niet vind kunnen. Of het waar is weet ik natuurlijk niet.

Dit was de Tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Mochten jullie hem nou ook willen doen/gedaan hebben, laat dit vooral achter in de beschrijving, want ik ben heel benieuwd naar wat jullie antwoorden zijn!

xoxo








Geen opmerkingen:

Een reactie posten