woensdag 5 februari 2014

Feel good - werkschrift: positief denken

Als iets mislukt heb ik al gauw de neiging om te denken dat het nooit meer goed komt, om te denken dat alles hierdoor fout zal gaan of om te denken dat ik het helemaal heb verpest. Voor mijn 18e verjaardag kreeg ik van mijn vriendje een steuntje in de rug, namelijk: een werkschrift met opdrachten, vragenlijsten en andere informatie waardoor je wellicht positiever gaat denken. Benieuwd? Lees dan snel verder!


Feelgood - Werkschrift; positief denken. 
'Inspirerende oefeningen om het leven door een roze bril te bekijken'


Het boekje is geschreven voor Yves-Alexandre Talman en geïllustreerd door Jean Augagneur. 
Het is in het nederlands geschreven en bestaat uit 63 bladzijdes.

'Positief denken is niet vanzelfsprekend. Toch kunnen ook van nature minder optimistische mensen het leven van de positieve kant leren bekijken. U beslist namelijk zelf of u die roze bril waarover iedereen het heeft, wel of niet opzet. In dit boekje vindt u technieken en oefeningen die u daabrij helpen. U leert onder andere hoe u uw aandacht niet meer automatisch op het negatieve kunt richten en hoe u andere het voordeel van de twijfel kunt geven zonder naïef te zijn. Ook leert u hoe u piekergedrag kunt voorkomen en zonder schuldgevoelens kunt genieten van kleine pleziertjes, waardoor uw levenskwaliteit zonder twijfel toeneemt! Wees uw eigen mentale coach!' 



Dit is de inhoudt van het boekje. Ik kan natuurlijk niet alle bladzijdes fotograferen en mocht je van plan zijn het boekje ook te bestellen, dan is het ook niet leuk om al te weten wat er in staat. Dat moet je lekker zelf kunnen ontdekken. Ik vind persoonlijk het idee van het boekje erg leuk en ik ga er ook zeker mee aan de slag! Het boekje is hier te koop voor €10,95.

Wat vind jij van dit boekje? Heb je ervaring met dit soort boekjes?

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Super grappig! Alleen wel jammer dat het zo duur is.
    Like your blog, ik volg je nu via bloglovin! :) X

    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond de prijs eerlijk gezegd nog best oké, maar ik ga zeker ook even een kijkje nemen op jou blog! Xx

      Verwijderen