dinsdag 4 februari 2014

Film tip: Toscaanse bruiloft

30 Januari 2014 ging Toscaanse bruiloft in Première. Vorige week woensdag ging in naar de Pathé om de film te bewonderen. Ik had al verschillende reviews gelezen welke enorm enthousiast waren. Benieuwd naar mijn mening over de film? Lees dan snel verder!


Toscaanse bruiloft is een Nederlandstalige romantische komedie waarin ook veel acteurs en actrices uit bekende andere serieus te zien waren. Enkele bekende voorbeelden: Jan Kooijman, Simone Kleinsma, Lieke van Lexmond en Ruud Feltkamp. Zoals je ziet waren veel van de personages bekend uit de soap Goede Tijden Slechte Tijden. De film had een speelduur van 106 minuten, wat ik een prima tijd vond. De film duurde niet te lang, maar ook zeker niet te kort. 

Al vanaf het begin van de film was het onderwerp duidelijk, de verhaallijn zat erg goed in elkaar. Het was totaal geen 'nadenk-film', dus je kon heerlijk achteruit zitten je laten meeslepen in het heerlijke verhaal. Een echte vrouwenfilm was het wel. Ik ging tijdens de Ladies Night van de Pathé, maar ik denk ook niet dat hij net zo leuk is voor mannen. 

Ik wil proberen niet te veel van het verhaal te verklappen dus ik ga niet in op de details met betrekking tot de inhoud en het verhaal van de film. Over het acteerwerk van de acteurs en actrices kan ik jullie natuurlijk wel het een en ander vertellen, maar heel veel woorden zijn er niet voor nodig. Het was namelijk gewoon heel duidelijk: super goed. Door technieken die in de film zijn gebruikt werd ik helemaal meegesleept in de film, dus dat is zeker een positief punt!

Ik zou de film zeker aan jullie allemaal aanraden, wellicht kun je je vriendje meeslepen voor valentijn(!). Gaan jullie kijken? 

xoxo


1 opmerking:

  1. Deze film lijkt mij inderdaad ook echt heel leuk! Ik ben laatst naar Soof geweest en deze vond ik ook al zo leuk! Binnenkort allemaal films inslaan dus!

    BeantwoordenVerwijderen