maandag 5 mei 2014

Travel Wishlist #3 - Hawaii

Hawaii is een reisbestemming waar ik enorm graag nog eens een bezoekje aan zou willen brengen. De vorige twee besproken bestemmingen, New York en Parijs, liggen wellicht iets meer voor de hand dan de bestemming die ik deze keer wil bespreken, maar dit betekend niet dat het niet net zo leuk is!


Ik bedoel, wie wordt er nou niet verliefd op een afbeelding als deze. Op Hawaii schijn je goed te kunnen surfen, iets wat ik dolgraag nog eens zou willen leren. Ik kon vroeger skateboarden, en in mijn dromen kan ik (mede hierdoor) ook opeens mega goed surfen. Nou, om er achter te komen wat er van die dromen waar is zou ik heel graag eens naar Hawaii gaan hoor! En natuurlijk niet alleen maar voor het surfen, want bekijk de volgende plaatjes maar eens:




Het wordt moeilijk voor je om me om te praten na het zien van deze twee afbeeldingen. Hier wordt je toch meteen verliefd op? Het prachtige uitzicht, de stranden en vooral ook de palmbomen. Wauw!

             

Natuurlijk heeft Hawaii niet alleen maar stranden, maar ook een levendig stadscentrum. Zelfs het standscentrum is adembenemend. Hier zou ik best een paar weekjes kunnen doorbrengen, of zelf nog langer! Ben jij ook verliefd (geworden) op Hawaii?

Liefs,
Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten