donderdag 28 januari 2016

A new blog is born! ✨

Welkom op de nieuwste versie van deze blog. Ooit begonnen als 'Truebeauty', een lange tijd weggeweest en inmiddels herboren als: D-lightful. 

Ik denk dat ik jullie een verklaring schuldig ben over de lange tijd, lees, 1.5 jaar, dat deze blog heeft stilgestaan. Zoals ik al vaker vermeld heb, er klopte iets niet. Ik vond het bloggen heel leuk, maar er was iets wat als een enorme drempel voor me lag en me tegenhield om er overheen te stappen.  Na lang denken kwam ik tot de conclusie dat ik me enorm stoorde aan het concept. Doordat mijn blog gericht leek op beauty had ik het idee dat ik bezig moest zijn met make-up, terwijl ik naast make-up nog zo'n 50 andere hobby's en interesses heb waar ik graag over zou willen schrijven. 

Ik ben rustig op zoek gegaan naar wat ik nou wilde, wel bloggen, of toch niet? Over beauty schrijven, of toch niet? Na lang denken, veel twijfelen, iets schrijven en weer verwijderen ben ik er uit. Een nieuwe naam, een nieuw concept en hopelijk veel nieuwe motivatie en inspiratie.

Laat 2016 maar een mooi blogjaar worden.

Liefs,
Susan 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten