woensdag 30 januari 2013

Review: nailpolish Rimmel london

Vandaag schrijf ik mijn eerste review, en wel over een nagellakje. Ik heb dit nagellakje al een tijdje geleden gekocht maar ik wil er toch graag nog een review over schrijven aangezien ik er super tevreden over ben. Het gaat om de nagellak van Rimmel London Lycra Pro (professional finish) en het is het nummer 352 Posh Spice.


Ik vind de kleur van deze nagellak echt heel erg mooi. Op de foto lijkt hij redelijk rood, maar wanneer hij wordt opgebracht lijkt hij meer roze. Op dit moment ben ik helaas niet in staat om een foto te uploaden waarop de nagellak op mijn nagels is aangebracht te plaatsen. Een dergelijke foto hoop ik zo snel mogelijk nog aan deze review toe te voegen.

De nagellak is erg gemakkelijk aan te brengen. Het kwastje is redelijk dik waardoor je in één beweging de gehele nagel van nagellak kan voorzien, waarmee je dus lelijke strepen en lijntjes op de nagel kan voorkomen. Ik zou deze nagellak graag aan andere aanraden.

xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten