donderdag 31 januari 2013

Review: parfume replay your fragnance

Vandaag heb ik mijn nieuwste aanwinst in mijn collectie 'parfum' voor het eerst een hele dag uitgetest. In deze review zal ik schrijven wat ik er van vind. Het betreft de parfum replay your fragnance for her.



Ik ben over het algemeen best tevreden over deze parfum. Hij ruikt in ieder geval echt heerlijk. Ik vind het flesje waarin het parfum zich bevind een beetje basic, maar dat heeft ook wel iets chics. Op de voorkant staat met letters replay your fragnance terwijl op de achterkant een rood mannetje is afgebeeld. Deze is dan door het flesje heen te zien. De parfum heeft een fijn spuitdopje waarmee een goede hoeveelheid parfum kan worden opgespoten.

Deze parfum had wat mij betreft wel een groot nadeel, de geur was namelijk al erg snel verdwenen. Ik heb hem opgedaan, naar school gefietst en eenmaal op school aangekomen was de geur al spoorloos verdwenen. Alsof je deze parfum een flink aantal keer op een dag opnieuw zou moeten opbrengen. natuurlijk  is dit niet de enige parfum waarbij dit is, maar ik heb dan toch liever een parfum waar ik wat langer van de geur kan genieten.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten