vrijdag 1 februari 2013

Review: eyeliner rimmel london

Het is eindelijk weekend en ik vond het tijd om weer eens een bezoekje te brengen aan een drogist en weer wat nieuwe make up in te slaan. ik heb gisteren namelijk mijn totale make up voorraad uitgezocht en alles wat op of niet meer goed was weggegooid.... Dit kreeg natuurlijk het resultaat dat ik van mening was (ben) dat ik nu veel te weinig spulletjes heb. Dus ik heb vandaag vast weer wat ingeslagen, namelijk een eyeliner van Rimmel Londen, een nagellakje van ESSIE en nog een lipgloss van miss sporty. Ik zal deze producten allemaal nog testen maar deze review gaat over de eyeliner.



Ik heb deze eyeliner meteen uitgetest en ben er best tevreden over. Ik vind de buitenkant van de eyeliner er chic uitzien, niet te druk maar wel een beetje glamerous. Het kwastje van deze eyeliner is erg fijn, hij is erg dun maar ook redelijk hard, wat er voor zorgt dat de haartjes zich niet verspreiden op het moment dat je de eyeliner opbrengt. Bij het opbrengen van de eyeliner krijg je een mooi dun lijntje in plaats van een grote dikke streep. Zeker een pluspunt dus! Daarnaast is de zwarte kleur ook precies goed, hij is niet zó zwart dat je er, na het opbrengen van de eyeliner, uit ziet alsof je opeens gothic bent geworden(niet dat daar wat mis mee is maar jullie snappen wat ik bedoel). De kleur is wel zwart, maar wel redelijk licht, wat de eyeliner, als hij is opgebracht, een luchtig effect geeft. Kortom: ik ben super tevreden over deze eyeliner en ik zou hem zeker aan iedereen die nog een eyeliner zoekt willen aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten