maandag 25 februari 2013

My favourite numbers ♥

Woaw, vinden jullie het ook zo heerlijk om even te ontspannen door te luisteren naar een heerlijk muziekje? Of om juist even helemaal los te gaan om een of andere song? Ik vind het in ieder geval heerlijk. Ben je benieuwd naar welke nummers op dit moment vaak mijn trommelvlies passeren? Lees dan gauw verder!



Er zijn verschillende nummers die ik op dit moment erg mooi vind, niet alleen nummers die nieuwe zijn maar ook nummers die ik de laatste tijd heb herontdekt, leuk toch? Vaak zet ik gewoon op de achtergrond een leuk muziekje op, maar ik moet ook toegeven dat deze nummers vaak niet alleen mijn oren maar ook mijn stembanden op een hoog volume passeren. Moet kunnen toch? 

Passenger - Let her go

O mijn god, wat een prachtig nummer is dit toch. Op een laag volume heerlijk om even op de achtergrond van bijvoorbeeld je oersaaie huiswerk op te zetten. Maar op een wat harder volume heerlijk om mee mee te zingen. Perfect!

will.i.am & Britney Spearts- Scream and shout 

Dit is nou net zo'n nummer wat ik heerlijk vind om mee mee te zingen. Lekker hard die muziek en gaan. De buren moeten op dit soort momenten denk ik de oordoppen maar weer even uit de kast halen. Schaam schaam. 

Racoon - Oceaan

Normaal ben ik eigenlijk helemaal niet zo van de Nederlandse muziek, totaal niet eigenlijk. Maar dit nummer raakt me op de een of andere manier zo erg dat ik het werkelijk prachtig vind! Heerlijk om naar te luisteren, en de tekst is ook erg pakkend.

Kt Tunstall - Other side of the world

Oke, ik denk dat niet veel van jullie dit liedje bekend voor zal komen maar ik ben er echt verslaafd aan geweest. Nu begint mijn verslaving langzaam af te zakken maar ik vind het nog steeds een prachtig nummer. Heerlijk om even bij weg te zwijmelen na een zware dag.

Maroon 5 - Payphone

Dit liedje is er al een tijdje, ten minste, niet meer super nieuw, maar ik vind het nog steeds een erg mooi nummer. Niet alleen om te luisteren maar ook om, wederom, hard mee mee te zingen. En ik moet zeggen, dat gaat me volgens mij redelijk goed af. 

Nou dit waren mijn favoriete nummers nu eigenlijk wel, het zijn er niet zo veel, want ik ben heel slecht in namen van liedjes dus ik weet nooit wie ze zingen en zelfs al niet hoe ze heten. Dusja, dan is het moeilijk om die namen aan jullie te kunnen doorgeven.


Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen (en misschien wel te luisteren) wat mijn favoriete nummers op dit moment zijn. Ik vind het in ieder geval wel leuk om dat ook van jullie te weten. Dus, wat zijn jou favoriete nummers op dit moment? Ik hoor het graag!

Bedankt voor het lezen!

xoxo




1 opmerking: