vrijdag 15 februari 2013

Positive thinking

Twee dagen geleden zat ik in de trein en zoals gewoonlijk zat ik heerlijk rustig naar buiten te staren.Toen kwam er opeens een muur voorbij waarop met graffiti geschreven was: alles komt goed! Inspiratie voor een blog bericht it is. Natuurlijk kon ik gister niet anders dan mee met de trend en schrijven over valentijn. Vandaar dat jullie mijn, door een graffitispuiter-geïnspireerde, blog bericht pas vandaag kunnen lezen.

Alles komt goed. Everything will be allright. Todo es bueno. Tout est bon. In welke taal, welk land, op welke plek, op welk tijdstip. Als je dit in je achterhoofd houd kon dat wel eens een grote hoeveelheid stress verminderen. Persoonlijk heb ik hier niet zo'n talent voor, eigenlijk gewoon totaal niet. Ik heb zo ongelofelijk veel last van stress.



Wat zou het toch relaxed zijn om volledig zonder stress door het leven te gaan. Om even echt overal schijt aan te hebben, om het zo maar even te zeggen. Gooi die schoolboeken maar aan de kant, laat je huiswerk even liggen en die baas van je werk kan ook even de pot op. Even heerlijk relaxen. No worries be happy zou ik zeggen. Wie wil dat nou niet? 

Het is vandaag vrijdag, het begin van het weekend. Wie wil er nou niet eens een relax dagje invoeren dit weekend? Als we zou eens zouden instellen om minstens 1x in de twee weken zo'n heerlijke dag ontspannen in te voeren, wat zou dat al een ontspanning bieden. Heerlijk toch? Even een paar dingen die ik heerlijk vind om te relaxen:

1. Joggingbroek - Lovely, heerlijk lekker in mijn eigen joggie rondhuppelen door het huis

2. Make-up loos - heerlijk een keertje geen zorgen over hoe je eruit ziet, lekker een dagje waarop het niet uitmaakt of je er fantastisch uitziet

3. Kop thee/chocomelk - heerlijk een warme kop met thee of nog beter: chocolademelk

4. Dekentje - heerlijk om onder te zitten, lekker warm

5. Meiden film - heerlijk om even weg te zwijmelen bij de hunk van een of andere ongelofelijk voorspelbare meiden film

Concluderend, wie kan er nou niet genieten van het volgende: In je joggingbroek, zonder make-up, met een heerlijke kop warme drank, onder een heerlijk warm dekentje kijken naar een meiden  film?

                                                           Ik in ieder geval wel!
Dus onthoud dit: think positive, be happy and relaxe.
Everything will be allright! 

Doen jullie veel aan ontspanning? Ik hoor het graag!





2 opmerkingen: